Bij het schrijven een social media strategie denk je natuurlijk al goed na over de bijdrage die jouw community moet gaan leveren aan je doelstellingen. Echter vraagt community management natuurlijk ook een aantal praktische werkzaamheden. Deze zullen we hieronder kort toelichten.
Om te zorgen dat iedereen binnen je organisatie en daarbuiten op dezelfde manier omgaat met jouw community is het van belang om goede richtlijnen op te stellen. In deze richtlijnen bepalen we:
Indien je zelf onvoldoende capaciteit in huis hebt om alle reactie’s te monitoren en beantwoorden dan helpen we hier uiteraard graag mee. Wanneer we duidelijke richtlijnen hebben opgesteld kunnen we op ieder moment ondersteunen om community management taken over te nemen. Dit kan doorlopend, maar bijvoorbeeld ook alleen tijdens een grote campagne.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.